Søger du en tandlæge i Silkeborg?

Så er Tandlægerne på Tværgade i Silkeborg lige noget for dig! Her bliver der lagt vægt på god og hurtig service. Kvalitetsprægede behandlinger er en mærkesag og den gode og hyggelige atmosfære, som hersker i klinikken er kun en bonus.

maxresdefault

Hvad kan tandlægerne i Silkeborg gøre for dig? Jo, de kan undersøge din mund, nærmere dine tænder – er der noget der tyder på infektion, tandkødssygdomme, huller og måske noget der er værre! Det kan tandlægerne i Silkeborg undersøge. Efter din undersøgelse så kan du få tilbudt forebyggende behandlinger, så det hele ikke bliver værre. Det er altid godt at forebygge. Der ud over så tilbyder tandlægerne i Silkeborg parodontosebehandling. Normalt kommer sygdommen i en langsom proces, derfor har en tandlæge større chance for at forebygge og advare patienten om risikoen – men den kan altså også komme pludselig af forskellige årsager. Så det kan også være nødvendig med en akut parodontosebehandling.

Tandlægerne i Silkeborg tilbyder også rodbehandling, kosmetisk tandbehandling og meget mere. Du kan komme ud for en ulykke, hvor du mister din fortand eller flere tænder og din tandkød kan have taget alvorlige skader. Det kan kræve kosmetisk tandbehandling, især hvis man er i de unge alder, hvor udseende er med til at styrke ens selvværd.

Du har altid brug for dine tænder

Uanset hvor gammel du er, så kan du ikke undvære dine tænder. Du bruger dem til det helt basale, nemlig spise og således overlever du. Det anbefales at man går forbi en tandlæge til tand-tjek hvert halve år – og det er noget man skal prioritere. Når skaden er sket, når tanden er blevet syg, kan den i værste tilfælde ikke reddes, det betyder at tandlægen kan være nødt til at trække den ud – og det er altså også begrænset, hvor få tænder et menneske kan leve med. Du kan også få gebis, men vil du det i en alder af 40-50?

Hos Tandlægerne Tværgade i Silkeborg, bliver du mødt af erfaren personale, der ved hvad de taler om. Du vil blive mødt af et professionelt team af tandlæger, tandplejer og klinikassistenter. Her vil du som patient, oplede at det handler om dig. Du vil føle at hele personalet løber omkring dig, for at tilfredsstille dig og imødekomme dit behov – de vil gøre deres bedste.

Hos Tandlægerne Tværgade i Silkeborg vil du ikke komme ind i en kold klinik. Du vil komme ind i en klinik hvor hygiejne prioriteres. Du vil komme ind i en klinik, hvor personalet prioriterer en hygge stemning, som også smitter af på patienterne.

Dine tænder er vigtige for dig, men også for Tandlægerne Tværgade. Teamet på Tværgade har erfaring og et stort interesse inden for pleje og behandling af tænder. Dine tænder er vigtige, du er vigtig – du bliver ikke sendt af sted, før du er tilfreds med resultatet. Intet arbejde gennemføres halvt!

Kom forbi og få et tandeftersyn – Tandlægerne Tværgade i Silkeborg står klar med erfarne og glade tandlæger, tandplejer og tandklinikassistenter.